Hotel Corona d'Italia 3*
Diensten en faciliteiten
- Wifi
- Restaurant
- Ontbijt inbegrepen
- TV
- Airconditioning
Samenvatting
Ligging midden in het centrum
De ontegensprekelijke charme van het hotel
Vlak bij de must-sees van Firenze
Ligging
Verblijf
Restaurants en bars
Aanbod en activiteiten
Onze mening
Covid-19: aanpassing van diensten
In deze prijs is inbegrepen
- Charter- of lijnvlucht heen/terug, rechtstreeks of met tussenlanding naar Firenze
- Verblijf in een tweepersoonskamer
- Ontbijt
- Assistentie door onze vertegenwoordiger op de bestemming
- Luchthaventaksen die kunnen variëren tussen 30 en 200 euro.
In deze prijs is niet inbegrepen
- Toeslag voor eenpersoonskamer
- Optionele transfers luchthaven/hotel/luchthaven
- Eventuele toeslagen voor brandstof die vandaag niet bekend zijn
- Fooien en persoonlijke uitgaven
- Bijstands-, repatriërings-, bagage- en annulatieverzekering
- Optionele excursies
- Toeristenbelasting, ter plaatse te betalen
- Eventuele bagagekosten, afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij
Nuttig om te weten
Als je met toeslag gekozen hebt voor de transfer luchthaven/hotel:
Transfers:
Een medewerker wacht je op aan de uitgang van de terminal met een bordje van Carrefour Voyages waarop je naam staat, in de aankomsthal voorbij de douane, Terminal 3, zuil Meeting Point nr. 4. Toon je voucher aan deze persoon.
Mogelijk moet je even wachten voor de groepsshuttle.
Voor de transfer hotel/luchthaven word je ongeveer 3 uur voor vertrek opgehaald aan je hotel. Het exacte tijdstip zal op je voucher vermeld staan.
Voor vertrek- en aankomsttijden voor 8 u. en na 20 u. is de transfer verplicht privé. De chauffeur zal je in de aankomsthal opwachten met een bordje van Carrefour Voyages waarop je naam staat vermeld. Toon je voucher aan deze persoon.
Bij noodgevallen ter plaatse kan je van maandag tot vrijdag tussen 10 en 18 u.
het nummer 0039 0773 72 29 70 bellen, of het noodnummer 0039 335 64 10 224, dat 24/24 bereikbaar is.
- Als je alleen reist, zal de prijs in je offerte automatisch berekend worden op basis van het tarief voor een eenpersoonskamer.
- Kindertarieven zijn van toepassing voor kinderen van 2 tot en met 11 jaar, die de kamer met twee volwassenen delen. Als je kind of baby buiten deze leeftijdsgroep valt, wordt het tarief meegedeeld op het moment dat je aanvraag wordt verwerkt.
- Opgelet: kinderkortingen zijn niet cumuleerbaar met promotieaanbiedingen.
- In het laagseizoen kunnen bepaalde activiteiten niet beschikbaar zijn, afhankelijk van de weersomstandigheden en de hotelbezetting.
- Opgelet: de verblijfsduur wordt berekend op basis van het aantal nachten, niet op basis van het aantal dagen (dat kan variëren afhankelijk van het tijdsschema van de luchtvaartmaatschappijen). Het is mogelijk dat er voor de terugvlucht gebruik wordt gemaakt van nachtvluchten, met aankomst 's avonds heel laat of 's ochtends heel vroeg. Het aantal nachten van je verblijf zal worden gerespecteerd.
- Hoteldiensten en pensionformules beginnen de dag van aankomst en eindigen de dag van vertrek conform de tijdsbepalingen van de hoteluitbater, zonder rekening te houden met aankomst- of vertrekuren van vluchten.
- Indien een van de reizigers in een dossier voor een bepaalde verblijfsformule kiest, zal deze formule automatisch ook worden toegepast voor de andere personen in het reisgezelschap.
- Service tijdens vluchten: maaltijden en dranken zijn niet inbegrepen in de boordservice op heen- en terugvluchten. Er worden wel snacks en dranken aangeboden, die je betaalt aan de bemanning (uitsluitend in cash en in euro).
- Volgens de regels van het internationale hotelwezen zijn hotelkamers beschikbaar vanaf 14 of 15 uur. Huurwoningen zijn beschikbaar vanaf 17 uur op de dag van aankomst. Op de dag van vertrek verlaat je de hotelkamer voor de middag en de huurwoning voor 10 uur, ook als je terugvlucht maar later op de dag is gepland. Heel wat hotels bieden aanvullende diensten aan, al dan niet met toeslag, om je comfort op de dag van aankomst of vertrek te verhogen: de mogelijkheid om langer in je kamer te blijven (late check-out), terbeschikkingstelling van een 'courtesy room' waar je je kan verfrissen en omkleden voor de luchthaventransfer, beveiligde bagagebewaring tot je in je kamer kan of nadat je ze hebt verlaten, enz. Deze dienstverlening is afhankelijk van plaatselijke beschikbaarheid en omstandigheden en dus niet afdwingbaar.
- Tenzij anders aangegeven zal de mondelinge voertaal van de toeristische diensten het Engels zijn.
- Tenzij anders aangegeven in de beschrijving van het aanbod zijn onze diensten niet aangepast voor personen met beperkte mobiliteit.
- Dit aanbod kan niet worden gewijzigd en is niet terugbetaalbaar.