Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4*

Les 3 îlets, Martinique, West-Indië
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 1
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 2
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 3
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 4
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 5
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 6
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 7
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 8
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 9
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 10
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 11
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 12
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 13
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 14
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 15
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 16
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 17
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 18
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 19
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 20
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 21
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 22
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 23
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 24
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 25
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 26
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 27
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 28
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 29
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 30
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 31
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 32
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 33
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 34
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 35
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 36
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 37
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 38
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 39
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 40
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* - 41
Bekijk diavoorstelling Bekijk geolokalisatie
Hotel La Pagerie - Tropical Garden Hotel 4* Référence produit : 327010
vanaf 966 all-in / persoon van Wereldreis de 7 dagen / 5 nachten bij vetrek van Parijs 11 sep 2024
Ons aanbod
Details
Inbegrepen in deze reis
  • Vlucht H/T bij vetrek van Parijs (+1 andere steden)
  • Ontbijt
  • Slaapkamer
vanaf
966 € all-in
Bekijk aanbiedingen
Beschrijving Inbegrepen / niet inbegrepen
Beschrijving

Diensten en faciliteiten

  • Wifi
  • Restaurant
  • Zwembad
  • Buitenzwembad
  • TV
  • Airconditioning
  • Parking

Samenvatting

Hotel in een bruisende omgeving

Groot zwembad met pool bar

Wellness



Voorstelling van je bestemming

Midden in de ‘Kleine Antillen’ ligt Martinique, een uniek paradijsje, compleet verschillend van de overige eilanden ...
Het staat volledig op zichzelf en is vast en zeker de reis waard! ‘Madinina’ (in de lokale taal) maakt zijn reputatie van Bloemeneiland helemaal waar: in elk landschap waan je je op een prachtige, exotische postkaart.


Viersterrenhotel La Pagerie Tropical Garden is ideaal gelegen in het zuidwesten van Martinique, in de bekendste streek van het eiland. Het hotel in blauw en groen weerspiegelt het zwembad en de tropische tuin. Het hotel ligt vlakbij de toeristische attracties en is tegelijk een kleurrijke en warme oase van rust.

Het gezellige hotel is het hele jaar open en ligt vlakbij de Marina en Village Créole met zijn stranden.

Het hotel ligt vlakbij de belangrijkste toeristische trekpleisters: casino, golf, historische en culturele sites, maar ook bok de vertrekplaatsen voor tochtjes op zee waarbij je de rijke lokale fauna kan ontdekken.

Om de hoofdstad te bezoeken neem je de overzetboot langs een van de mooiste baaien ter wereld. Op amper 20 minuten ben je in Fort-de-France!


Accommodaties

Het hotel beschikt over 96 volledig uitgeruste en heldere kamers in een geraffineerde relaxsfeer.

Elk type kamer biedt een optimaal comfort. Tv, airco, haardroger

Je verblijft in een klassieke kamer.:

De "Classic" kamers (ca. 30 m² en 6 m² balkon) bieden zicht op het kleurrijke creoolse dorp naast het hotel. Ze zijn voorzien van een kingsize bed of 2 twin bedden. (Maximaal 2 personen)

Afhankelijk van je reisgezelschap en je keuze (uitzicht, kitchenette, ...) kan je tegen betaling kiezen voor een ander kamertype (comfort en superior).

De "Comfort" kamers (ca. 30 m² en 6 m² balkon) hebben zicht op onze tropische tuin en/of het zwembad. Een oase van rust waar je op je balkon kan genieten van de verschillende nuances in blauw en groen. Uitgerust met een kingsize bed en/of 1 twin bed & 1 kingsize bed +1 twin bed of 3 twin bedden (maximum 3 personen). De driepersoonskamers hebben geen kitchenette.

De "Superior" kamers (ca. 30 m² en 20 m² aparte tuin), afgescheiden van de tuin en in de buurt van het zwembad, met afgescheiden tuin, nieuwe badkamer en extra voorzieningen in de kamer! Uitgerust met een kingsize bed. (Maximaal 2 personen).


Op aanvraag kan een babybedje in de kamer geplaatst worden (gratis).


Klassieke kamer

Chambre classique


Restaurants en bars

Pagerie **** Hotel & Restaurant biedt je een cosy en relaxte sfeer.

La Pagerie is voorzien van 1 restaurant en 2 bars.

Restaurant Le Pitaya: Ontdek de Antilliaanse keuken in een chique tropische omgeving!

Elke ochtend kan je van 6u00 tot 10u00 in restaurant Le Pitaya genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet: ontbijtkoeken, vers exotisch fruit, ontbijtgranen, broodjes, yoghurt, eieren, confituur, warme en koude dranken... Ontdek ook het Creools buffet (op woensdag en zondag) met overheerlijke hartige en zoete lokale gerechten. Een echte aanraden om 's ochtends de Caraïbische cultuur te leren kennen. Op aanvraag kunnen zakelijke reizigers vanaf 5u30 een express ontbijt bestellen.
Restaurant Le Pitaya biedt hotelgasten en bezoekers een open zicht op de tuin en het zwembad. Het moderne en tropische etablissement is ideaal voor een aangename degustatie. Onze maître d’hôtel en zijn team stellen je met plezier de kaart met zorgvuldig geselecteerde wijnen voor. Ze geven je graag meer uitleg bij de verschillende gerechten. Reserveer je tafel voor een reis langs verschillende smaken … Elke zaterdag geven lokale artiesten een concert in Pitaya. (het programma kan tijdens deze periode wijzigen). De formule in halfpension omvat het ontbijt en diner in het semi-gastronomische restaurant Le Pitaya met voorgerecht/hoofdschotel/dessert/punch of glas wijn naar keuze.
Tropical Café: Lounge bar
Alle dagen open van 15u00 tot 23u00.
Tropical Café met zicht op de tuin biedt een originele keuze van cocktails en rums. Je kan er terecht voor een gezellige babbel en genieten van de sculpturen van Jean-Louis Toussaint of de wandfresco van Ruben Carrasco of een concert of Creools dansspektakel bijwonen.

Palm Bar: Aan het water. Alle dagen open van 10u00 tot 18u00.

Aan het zwembad van 220 m² verwelkomt de Palm Bar je met cocktails, fruitsap en ti-punch. Zalig genieten in het water!

Van 12u00 tot 15u00 serveert onze chef gevarieerde gerechten met verse ingrediënten: vis van de dag, burgers, Creoolse gerechten, pannenkoeken… Ideaal voor een dagje nietsdoen aan het zwembad.


Faciliteiten en activiteiten

Het volledig gerenoveerde hotel La Pagerie met tropische tuin en groot zwembad met pool bar biedt je een unieke tropisch-chique ervaring op Martinique.

La Pagerie doet er alles aan om je een topvakantie in Caraïbische sfeer te bezorgen.

We bieden verschillende animaties en activiteiten:

  • Optredens van lokale artiesten
  • Ambachtenmarkten en exposities
  • Dans
  • Welkomstcocktail: elke maandagavond
  • Workshops (cocktail, bloemen, weven met kokosbladeren, enz.)
  • Permanente exposities met beeldhouwwerken, schilderijen, fresco's …

De animatiemogelijkheden van La Pagerie:

Concert: Bossa Nova, Biguine, Jazz: La Pagerie verwelkomt je met Caraïbisch ritme. Afhankelijk van het seizoen kan je in restaurant Le Pitaya of het Tropical Café genieten van 1 tot 3 concerten per week.

Dans: In het hoogseizoen kan je genieten van een typisch en origineel Creools dansspektakel. Dans, kostuums, geschiedenis... Deze shows zijn de ideale gelegenheid om meer te weten te komen over de plaatselijke cultuur.

Geniet van de meeslepende ritmes van de groep Tifermask en waag je misschien ook aan een paar danspassen.

Markt van La Pagerie: Noteer deze afspraak alvast in je agenda: elke laatste zondag van de maand opent La Pagerie de deuren voor de markt.

Hier kan je creatieve en inspirerende objecten bewonderen: juwelen, fijne kruiden, kledij, objecten uit wrakhout ... Genoeg redenen om een bezoekje te brengen aan de markt van La Pagerie.

Workshop: Weven met kokosbladeren, cocktails & ti-punch leren maken, bloemschikken, ... Ons team organiseert verschillende activiteiten in het hotel om je kennis te laten maken met de cultuur van ons eiland.

Le vindt ons programma ter plaatse, op de app van het hotel en via onze sociale media


Een vakantie met je gezin of vrienden of een zakenreis? Dankzij onze diensten zorgen we voor een onvergetelijk verblijf: gratis snel wifi in het hele hotel, vergaderzaal, 3 restaurants, animaties en vrijetijdsactiviteiten… We hebben alles om je een onvergetelijk verblijf in een tropisch-chique kader te bezorgen.

Aan de rand van het zwembad, onder een typisch bladerdak nodigt onze wellness je uit voor een unieke massage op maat: de technieken en essentiële oliën worden aangepast aan je behoeften (tegen betaling)


Bijstand lokale vertegenwoordiger

Als je als klant niet kiest voor een transfer, kan je inschrijven op assistentie tijdens je verblijf.

Die omvat het volgende:

- infomoment (onder voorbehoud van de aanwezigheid van de klanten)

- follow-up van het goede verloop van het verblijf

- diensten van het Back Office

- een nummer dat 24/24 beschikbaar is


Transfer en autoverhuur

Bij je reservatie heb je keuze uit een groepstransfer die je naar je accommodatie brengt of een huurauto voor de volledige duur van je verblijf.

Voor de groepstransfer: Afspraak aan de balie van de lokale vertegenwoordiger.
Door de ligging van de accommodatie raden we sterk aan om een auto te huren tijdens je verblijf.

Voor de huur van de auto:
Rijd over de schilderachtige wegen van Guadeloupe aan boord van een huurauto.
De verhuurder zal een waarborg vragen bij de ophaling van je wagen.
Het bedrag van de waarborg is afhankelijk van de categorie van de auto en de aanvullende garanties.
Tenzij anders vermeld bij de reservatie omvatten de tarieven het volgende:
- Onbeperkt aantal kilometers
- Schadeverzekering bij ongeval (CDW) en diefstal (TPC): bij diefstal van de auto of een ongeval vermijden deze verzekeringen je dat je de franchise moet betalen die overeenkomt met de marktwaarde van het voertuig doordat je financiële aansprakelijkheid wordt verminderd (bij verhuur in de Verenigde Staten omvatten de tarieven de totale afkoop van de franchises)
- Verzekering burgerlijke aansprakelijkheid
- Lokale belastingen (btw, federale en overheidsbelastingen)
- Toeslagen voor stations en luchthavens
- Bijdrage aan de kosten voor inschrijving van het voertuig
- Reservatiekosten


De documenten die je moet voorleggen, zijn:
Ons advies: Het origineel van elk document wordt gevraagd, fotokopieën worden niet aanvaard.

Als je een van deze documenten niet aan de verhuurder kan voorleggen wanneer je het voertuig ophaalt, behoudt hij zich het recht voor om het voertuig niet te verhuren.
Een rijbewijs dat nog minstens 3 jaar geldig is (te controleren, want afhankelijk van het land van bestemming).
De verhuurder vraagt om een geldig rijbewijs voor te leggen op naam van de hoofdbestuurder. Soms wordt ook een internationaal rijbewijs gevraagd. Dat is slechts geldig in combinatie met het oorspronkelijke rijbewijs.

Een geldig identiteitsbewijs of paspoort.

Een internationale kredietkaart op naam van de hoofdbestuurder.
Soms worden door bepaalde verhuurders 2 kredietkaarten gevraagd voor voertuigen uit een hogere categorie. Deze informatie staat beschreven in het 'tariefoverzicht' van de gekozen auto en op je verhuurbon ('voucher').

Verhuurbon ('voucher').
Je ontvangt dit document bij je reservatie. Op deze verhuurbon of voucher staan de voorwaarden van je reservatie beschreven (plaats van ophaling van het voertuig, datum van ophaling van het voertuig, duur, voertuigcategorie). Als de voucher niet kan worden voorgelegd, kan de verhuurder je de huur aanrekenen.

Een waarborg.
De verhuurders trekken het bedrag van de waarborg niet af, maar vragen een pre-autorisatie op basis van de waarborg voor het gehuurde voertuig.


Onze mening

Prachtig gelegen hotel, vlakbij het strand en het levendige centrum van Pointe du Bout.

Winkeltjes, restaurants, strand....Alles is vlakbij!

Het hotel biedt kwaliteitsdiensten.


Coronamaatregelen

Les Trois Ilets, 20 oktober 2021

ONDERWERP: INVOERING VAN DE CORONAPAS

Beste partners,

Als gevolg van de laatste prefectorale aankondigingen voor het heropenen van de bars en

restaurants mits controle van de coronapas in Martinique, delen we u mee dat de bediening aan tafel opnieuw wordt voorzien in onze verkooppunten vanaf 22 oktober 2021.

Het hotel is toegankelijk zonder coronapas, voor de restaurants is een coronapas wel verplicht.

De coronapas wordt gecontroleerd aan de ingang van elke eetgelegenheid. Dit geldt zowel voor onze hotelgasten als voor gasten van buiten het hotel. Het ontbijt wordt beschouwd als een collectieve restaurantdienst voor de gasten die in het hotel verblijven, waarvoor de coronapas niet moet worden gecontroleerd (enkel in het kader van het ontbijt).

De aanpassing van onze prestaties voor personen die niet beschikken over een coronapas blijft geldig voor de verkoop van meeneemgerechten. We adviseren om tijdig te reserveren via onze app LoungeUp of via de telefoon: voor 5u00 voor het ontbijt in Pitaya, voor 11u30 voor de lunch in de Palm Bar, voor 18u30 voor het diner in Pitaya. Buiten de beperkte bestelmomenten moet de klant rechtstreeks contact opnemen met de betrokken eetgelegenheid. De bestelling wordt opgenomen volgens de beschikbaarheid in het verkooppunt. Klanten die niet beschikken over een coronapas moeten hun maaltijd gebruiken op de kamer of buiten de accommodatie.

Voor meer informatie kunt u steeds bij ons terecht. We danken u voor uw vertrouwen en steun.

Met vriendelijke groeten,

De directie

**********************************************************************************************************


Update 29/07 - Geldig tot 20 augustus (onder voorbehoud van verlenging):

Met het oog op de huidige situatie zijn er aanpassingen doorgevoerd om de veiligheid van iedereen te waarborgen:

Eten:

Het ontbijt blijft van maandag tot en met zondag ongewijzigd in buffetvorm, maar er wordt een rantsoeneringssysteem opgezet om maximaal 50 gasten in de zaal te hebben (d.w.z. uurlijkse roulatie).

Lunch en diner:

- take-away: de gasten gaan naar de verkooppunten om hun bestelling af te halen en kunnen hun maaltijd nuttigen in de verschillende verkooppunten (Palm, Tropical, Pitaya) (alleen Pagerie-maaltijden) met inachtneming van het gezondheidsprotocol.

- room service: de gasten krijgen 's middags toegang tot het Palm-menu en 's avonds tot het Pitaya-menu (laatste bestelling: 21.30 u.). Houd er rekening mee dat de room service een toeslag van € 10/kamer omvat.

Tijdens de lockdown geen:

- Welkomstcocktail

- La Pagerie markt

- Animatie op zaterdagavonden, restaurant gesloten.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Tijdens deze gezondheidscrisis is ons restaurant open op vrijdag en zaterdag.


werkt 2024

Werkinformatie: 15-01-24 De werkzaamheden ter verfraaiing van een nieuw deel van de kamers zullen worden uitgevoerd tussen 24-06-2024 en 15-07-2024 (onder voorbehoud van verlenging). Om eventuele overlast te beperken, worden de werkzaamheden per zone afgebakend.

Palm Bar en zwembad gerenoveerd.

Covid-19: aanpassing van diensten

De gezondheidsprotocollen die in het kader van de Covid-19-pandemie zijn ingevoerd, zullen waarschijnlijk gevolgen hebben voor de toegang tot bepaalde diensten en faciliteiten. Onze hotelpartners nemen de benodigde hygiëne- en beschermingsmaatregelen om jouw verblijf zo veilig en onbezorgd mogelijk te maken. Deze laatste hebben voornamelijk de protocollen en maatregelen ingevoerd die zijn bepaald door de overheid en de gezondheidsautoriteiten.
Inbegrepen / niet inbegrepen

In deze prijs is inbegrepen

- Charter- of lijnvlucht naar Fort de France heen & terug, rechtstreeks of met tussenlanding
- Begeleiding in de luchthaven van aankomst (enkel voor klanten die een transfer hebben gereserveerd)
- Verblijf voor de gekozen verblijfsduur
- Verplichte luchthaventaksen

- Ontbijt

- de maaltijden op kerstavond en oudejaarsavond en Sint-Valentijn in halfpension of volpension


In deze prijs is niet inbegrepen

- Dranken, lunches en diners

- Transfers tussen de luchthaven en het hotel
- Toeristenbelasting, ter plaatse te betalen
- Fooien en persoonlijke uitgaven
- Optionele verzekeringen
- Excursies en uitgaven van persoonlijke aard
- Eventuele bagagekosten, afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij

- Autoverhuur
- Verzekeringen in verband met autoverhuur
- Verzekering voor terugbetaling franchise
- Begeleiding op de aankomstluchthaven
- Waarborg € 200
- De maaltijden op kerstavond, oudejaarsavond en Sint-Valentijn als je kiest voor een verblijf met ontbijt

Nuttig om te weten

- Als je alleen reist, zal de prijs in je offerte automatisch berekend worden op basis van het tarief voor een eenpersoonskamer.
- Kindertarieven zijn van toepassing voor kinderen van 2 tot en met 11 jaar, die de kamer met twee volwassenen delen. Als je kind of baby buiten deze leeftijdsgroep valt, wordt het tarief meegedeeld op het moment dat je aanvraag wordt verwerkt.
- Opgelet: kinderkortingen zijn niet cumuleerbaar met promotieaanbiedingen.
- In het laagseizoen kunnen bepaalde activiteiten niet beschikbaar zijn, afhankelijk van de weersomstandigheden en de hotelbezetting.
- Opgelet: de verblijfsduur wordt berekend op basis van het aantal nachten, niet op basis van het aantal dagen (dat kan variëren afhankelijk van het tijdsschema van de luchtvaartmaatschappijen). Het is mogelijk dat er voor de terugvlucht gebruik wordt gemaakt van nachtvluchten, met aankomst 's avonds heel laat of 's ochtends heel vroeg. Het aantal nachten van je verblijf zal worden gerespecteerd.
- Hoteldiensten en pensionformules beginnen de dag van aankomst en eindigen de dag van vertrek conform de tijdsbepalingen van de hoteluitbater, zonder rekening te houden met aankomst- of vertrekuren van vluchten.
- Indien een van de reizigers in een dossier voor een bepaalde verblijfsformule kiest, zal deze formule automatisch ook worden toegepast voor de andere personen in het reisgezelschap.
- Service tijdens vluchten: maaltijden en dranken zijn niet inbegrepen in de boordservice op heen- en terugvluchten. Er worden wel snacks en dranken aangeboden, die je betaalt aan de bemanning (uitsluitend in cash en in euro).

- Volgens de regels van het internationale hotelwezen zijn hotelkamers beschikbaar vanaf 14 of 15 uur. Huurwoningen zijn beschikbaar vanaf 17 uur op de dag van aankomst. Op de dag van vertrek verlaat je de hotelkamer voor de middag en de huurwoning voor 10 uur, ook als je terugvlucht maar later op de dag is gepland. Heel wat hotels bieden aanvullende diensten aan, al dan niet met toeslag, om je comfort op de dag van aankomst of vertrek te verhogen: de mogelijkheid om langer in je kamer te blijven (late check-out), terbeschikkingstelling van een 'courtesy room' waar je je kan verfrissen en omkleden voor de luchthaventransfer, beveiligde bagagebewaring tot je in je kamer kan of nadat je ze hebt verlaten, enz. Deze dienstverlening is afhankelijk van plaatselijke beschikbaarheid en omstandigheden en dus niet afdwingbaar.
- Tenzij anders aangegeven in de beschrijving van het aanbod zijn onze diensten niet aangepast voor personen met een beperking.


- Dit aanbod kan niet worden gewijzigd en is niet terugbetaalbaar.